هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ДvαţaR
عضـــــو مـــــاسي عضـــــو مـــــاسي
ДvαţaR

ذكر
ســآعـتي :
المساهمات : 2542
المزاج : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب 2610
المهنة : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Collec10
الهوايه : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Writin10
الدولة : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Male_e10
الأوسمة : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب E0449b11
التميز : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب 42_41310

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Empty
مُساهمةموضوع: 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب   2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب I_icon_minitimeالأحد 14 فبراير 2010, 4:24 am

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب 720922

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب
2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Ywxmiz10

1_يا واخد جمال القمر و رقة الياسمين يا ملاك بين البشر على البعد مش قادرين

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Ywxmiz10

2_موصوف لقلبي هواك حتى العيون عشقاك مهما تبعد عني مقدرش يوم أنساك

3_الله 1
و القلب 1
والقمر 1
والعمر1
والرساله رايحه لأعز 1

4_صحيح البعد قاسي بس الإخلاص أساسي ومهما الدنيا تبعدنا حبك تاج فوق رراسي

5_صحيح أنا هنا وأنت هناك . الدنيا وخداني ووخداك بس إستحاله قلبي ينساك

6_أبيع عمري وزماني وأزيدهم حبي وحناني بس أشتري شوفتك ولو ثواني

7_أتدري من أنا ؟؟أنا نهاية مأساك ..أول من يهوااااك..أنا أخر من يفكر ينسااك....أنا صوتك وصداااك ...أنا سعدك وهناك ....أنا نجمه في سماك....أنا قصيده تاهت بمعنااااااك
تدري من أنا
أنا اللي باع عمره وأشتراك

8_تخيل إني إختفيت وإنك رنيت عليه وما رديت وجالكخبر إني أنتهيت ووقفت على قبري وبكيت ياترى هتقول واحشني ولا عنك إستغنيت

9_نفسي أهديك كل شيئ حلو في الدنيا بس المشكله أنك أحلى ما في الدنيا

10_مساء الشهد والعسل
مساء الحب والغزل
مساء مصحوب بالأمل
مساء الورد يا عسل

11_وصيت عليك النجوم لما تنام تغطيك
والقمر يسهر بنوره يدفيك
والعاصفير بأجمل ألحان الحب تصحيك
ووصاني قلبي أسهر أفكر فيك
وأبعتلك وأقولك حرام عليك

إزاي قادر تنام وأنا مشتاق إليك

12_لو عيوني محرومه منك قلبي مش ناسيك ..... فاكرني ياللي نفسي أطمن عليك

13_قلبي جاي مستعجل ...شايلك بوسه تهبل...بالله عليك وسع الطريق

14_إحترت أرسل
كلام
سلام
ولا غرام
ما لقيت أحلى من
يا رب ما تفرقنا الأيام

15_بسمتك أحلى اشاره
نظرتك أحلى عباره
محبتك مش خساره
بعدك بجد حيره ومراره

16_ القلب بإسمك ينادي والروح بعدك سراب الكل لو غاب عادي بس أنت غيابك عذاب

17_ العين لو تغفل مره ديما شيفاك والقلب لو بطل يدق عمره ما يقدر ينساك

18_ يا قلبي غرحل وإحمل أحلى كلام

ولما توصل بلغ حبيب قلبي أرق وأجمل سلام

19_ الجمال أتخلق ليك
والحنان أتوصف بيك
وأي حد يعرفك مش بس يحبكده يموت فيك

20_ مش رساله ولا رنهبتفكرني بيك
أنا قلبي بيدق مره ليا ومره ليك
MOURAD
2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Copy_o10
MOURAD

ذكر
ســآعـتي :
المساهمات : 23392
المزاج : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Qatary28
المهنة : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Collec10
الهوايه : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Sports10
الدولة : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Male_e10
الأوسمة : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب 3h110
التميز : 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Ss610

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب Empty
مُساهمةموضوع: رد: 2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب   2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب I_icon_minitimeالأحد 14 فبراير 2010, 6:03 am

مشاركة رائعه سمسم

تسلم الايادي

ننتظر المزيد من مشاركاتك

وابداعاتك المميزة دائما

2010 رســــــــــائــــــل رومـــــــنـــــــــســـيه بــمــنـــاســـبــة عـــيـــد الــحـــــــب 7iqcms10
https://mouradfawzy.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ماسنجر هوت ميل 2010 Windows Live Messenger 2010 علي اكثر من سيرفر
» Norton Internet Security 2010 نورتون انترنت سيكورتي 2010
» فيلم Clash of the Titans 2010 اسطورة التيتان : اقوي افلام الاساطير والوحوش 2010
» Norton Antivirus 2010 نورتون انتي فيروس 2010
» اوفيس 2010 Microsoft Office Professional Edition 2010