هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



 
الرئيسيةالتسجيلدخول

 

 لوكاندة الاعضاء

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالجمعة 27 مارس 2009, 1:28 pm

DFASDFE


لوكاندة الأعضاء




هنبدأ مع :
مدير الوكانده : محمد افندى
الريسبشن : مورااا
حارس الأمن :مرااااد
اللي بيجيب الزباين من المحطه : جيمى
الزبونه : كاندلز





ومن هنا بدأ الحوار ا





جيمى: واقف مستني قطر الساعة واحده ونص لما يوصل
جيمى : لوكانده السعاده أجدع لوكانده
لوكانده السعاده يعني أحلي قعده
لوكانده السعاده يعني لوعايز تتخمد بسلام
لوكانده السعاده...................وفجأ ه
كاندلز : إنت ياللي بتنده تعالي هنا
جيمى : أنا يا مدام؟
كاندلز: مدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
إنت إنتصيت في نظرك أنا مد..
جيمى : خلاص خلاص إيه الراديو دا مش إنتي
كل الموضوع إني كنت عايز أعرف حاجه وخلاص عرفتها هههههههه
كاندلز : نعم بتقول حاجه
جيمى : لا أبدا بكلم نفسي
كاندلز : طيب أنا عايزه سكن في الوكانده اللي صدعتني بيها
اجيمى : أيوه جااااااااااااااااااااااااااي فين الشنط
كاندلز: أهه وقف تاكسي وشيل
حيمى: يا لهوي يا جدعان جه الوقت اللي جيمى باشا فيه يشيل الشنط يا خرابي
وراح مطلع السيجارة المارلبورو من فوق ودانه والولاعه المفتخره
كاندلز: مش دا شغلك
جيمى: بصلها وعدل وشه وبص لشيال المحطه :خد تعالي ياله شيل الشنط دي عبال ما نلاقي تاكسي
كاندلز: عجايب
جيمى : يلا يا ست الكتكوته عشان خنقتيني




مراااد : وقف عندك منك ليها إيه هي لوكانده من غير بواب
جيمى يقول ل مراااد: زبونه سقع إيدك عالسبيك
مراااد: طب إنصرف إنت و إتصرف مع المدير

جيمى ل كاندلز: دا أنت هتشوفي العجب أشوف وشك بخير سلام
مراااد: أهلا بالزبونه الجديده
كاندلز : أهلا وسهلا

مرااااد: يلا بقي علشان إختبارات الأمن والسلامه و الحوادث والكشف الطبي
كاندلز : نعم
مرااااد: أعلي صوتي
كاندلز : يعني إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟ بص ريح نفسك وأندهلي المدير
مرااااد: أمال داخله لوكانده إزاي واضح إن دي أول مره ليكي
كاندلز : إندهلي المديييييييييييييييييييييييييي يييييير
مرااااد: خلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااص الله يلا يا عسل عالسوبرشن
كاندلز: سوبرشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مراااد بصوت واطي : جهل بعيد عن الناس
كاندلز : مش هنخلص
مراااد: لألسه فاضل جهاز كشف الكدب
بعصبيه : خلص :كاندلز
مرااد: طيب






مراااد لمورااا : صباح الخير يا عسل
موراااا :لخص يا إشطه
مراااد: معايا زبونه
موراااا: إصطبحنا وإصطبح الملك لله
كاندلز لمورااا : صباح الخير لو سمحتي عاوزه أوضه
مورااااا :مشغوله في أوراق : لا والله مش موجوده نقولها مين
كاندلز: إيه اللي مين أنا عايزه أوضه
مورااااا: أأأأأأأأأأأأأأه طيب - وجابت دفتر:
إسمك وسنك وعنوانك ورقم تليفون البيت والموبايل ورقم بطاقه التموين و إسم عمك ورقم تليفون جوز خالتك
كاندلز: إيه ده هو أنا داخله أمن دوله
مورااااا: بتهزري؟ أهم يا حبيبتي إنتي داخله لوكانننننننننننننده
كاندلز: أه واضح إني مش هخلص فين المدير
موراااا :رمت الدفتر علي جنب : المدير الذي طلبتي غير موجود بالخدمه حاولي في وقت لاحق
كاندلز: بقي كده طيب






مراااد دخل لقيهم كده راح داخل لـ محمد افندى اللي كان مشغول في التليفون
محمد افندى في التليفون : لالالالالا إنتي مش فاهماني أصلا أنا كده كده مكنتش رايح الفرح ده

مراااد: يا سياده المدير
بصله وكمل في التليفون : تورته ؟؟؟ تورته إيه محمد افندى:
مرااااد: سيادتك
علي فستان العروسه ؟؟ يا نهار أبيض دا أنا فاتني نص عمري محمد افندى:
مراااد: يا فندم
ودي هتغير الفستان إزاي أكيد نضفوه وخلاص محمد افندى:

مرااااد: عمييييييييييييييييييييييي
:
دي بجد حاجه تكسف كويس إني مرحتش محمد افندى:

مراااد: جاب أخره : إنت يالي بتقبضنا
خلاص سلام دلوقتي -- وراح خابط السماعه محمد افندى:

ل مرااااد: عايز إيه محمد افندى:

مراااد: ولا حاجه
نعم ولا حاجه محمد افندى:

مراااد: أصلي مش عارف أجبهالك إزاي
:
هاتهالي ملفوفه لخص محمد افندى:

مراااااااد: الريسبشن
ماله محمد افندى:

مراااااد: بص أنا هواجهك واللي يحصل يحصل تعالي معايا
يادي النيله تعالي معايا محمد افندى:






كاندلز: لمــــــــــوراااا: هوريكي
موررررا: هتشوفي
إيه اللي بيحصل ده محمد افندى:

مورااااااااا :دي هيه اللي.......
كاندلز: لأ إنتي
خلاص خلاص محمد افندى:

كاندلز علي الأخر : إنت المدير
محمد افندى: ايوة هدي نفسك خدها يا مرااااد طلعها أوضه 27

مرااااد: والله انا غلطان يا عم بشتغل لناس مبتقدرش خلاص يا عم انامش شغال
محمد افندى:
وبعدين
مرااااد: أمري لله







في الحلقه القادمه
حرامي في الوكانده؟؟؟؟




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
بسمة امل
عضـــــو لــــؤلــــؤي عضـــــو لــــؤلــــؤي
بسمة امل

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 24/02/2009
المساهمات : 5495
عدد النقاط : 14076
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary28
المهنة : لوكاندة الاعضاء Sailor10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Writin10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء 3h210
التميز : لوكاندة الاعضاء F18c8c10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالسبت 28 مارس 2009, 9:25 am

DFASDFE


الله موضوع جميل من نوعه


وجديد اتشديت الييه


ونجرفت لاباقى الاحداث


بس حلو اوى اعجبنى جدا



ديما بتختار كل جديد ربنا يعينك ونشوفك ديما

بكل جديد ياباشاا



انا مبسوطه لاى اول وحده ارد

على موضوعك

تقبل مرورى

وعايزه اعرف باقى الاحداث

اتفقناااااااا


SurةisedSurةised




Idea


afro تسلم الايادي











لوكاندة الاعضاء 598505
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طبيب جراااح
عضـــــو محـــــــترف عضـــــو محـــــــترف
طبيب جراااح

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 13/10/2008
المساهمات : 3277
عدد النقاط : 3622
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary21
المهنة : لوكاندة الاعضاء Doctor10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء E0449b13
التميز : لوكاندة الاعضاء Al3do210

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالسبت 28 مارس 2009, 9:39 pm

DFASDFE



يسلمووووو مزيكا موضوع فى منتهى الروعة

قصة جميلة جداا شدتنى اكملها الاخر ومتشوقة اعرف الباقى منها

بس عجبتنى ااوى كاندلز وهى مبهدلة جيمى ومشغلاة عندها برافو عليها Very Happy


لا ومورا وه بتقول لمرااد لخص ياعم ناقص تديلو بنية فى وشو هههههههههههههههههههههه


يسلمووو مزيكا دائما رااائع ومتألق


فى انتظار الجزءئ التانى او مسلسل اخر

sdfgsdfgsdfgsd
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOURAD
لوكاندة الاعضاء Copy_o10
MOURAD

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 12/06/2008
المساهمات : 23392
عدد النقاط : 69617
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary28
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Sports10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء 3h110
رقم العضوية : 1
التميز : لوكاندة الاعضاء Ss610

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 1:09 am

حارس امن

طيب ابقي شوف مين هيثبتلك الموضوع

اما تيجي عندنا هقعدك علي جهاز كشف الكدب

وهثبت وشك في الحيطه وقفاك لي

ال حارس امن ال

وال انا مديك اوسمة جديده

طيب تطلع انت عامل النظافه بتاع اللوكانده وتنظفها قبل ما تبتدي الحلقه التانيه

واحنا نفكر في حكاية التثبيت دي

وخلي الهانم طبيب جراح تبقي حرامي اللوكانده

ال بونيه ال

انا مش موافق علي السيناريو

يا تغيرة يا تصوروا في حته تانيه غير استوديو احلام عمرنا

ال حارس امن ال

والله لاوريك

Rolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling Eyes


ممكن ارضي عليك واديلك الوسام الماسي من غير تعب

بس في اخر الفيلم اطلع مدير امن القاهرة ومتنكر عشان امسك الحرامي


pigpigpigpigpig


لوكاندة الاعضاء S_u_0110لوكاندة الاعضاء 54cf3e10لوكاندة الاعضاء S_u_0111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://mouradfawzy.yoo7.com
ЯoŔo❤
لوكاندة الاعضاء Vip
ЯoŔo❤

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 14/06/2008
المساهمات : 20359
عدد النقاط : 44539
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary23
المهنة : لوكاندة الاعضاء Studen10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female14
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء Ooooo10
التميز : لوكاندة الاعضاء A86e8310

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 1:21 am

لوكاندة الاعضاء 605162225



ايه ده ده انا Very Happy


لاا يا عم انا انام بالشارع ولا انام باللوكنده دي دول بهدلوني بليالتيلاتيالت


وموراا كماان مش فاضيه حتى تكلمني طيب شوفي بقى مين هديلك الجاالكسي Embarassed

بس جيمي قاايم بواجبه تماام بليالتيلاتيالت

ومرااد مش قادره اعلق ليرفدني Very Happy

Embarassed يسلموو مزيكااا ومستنيين الباقي وياريت تخلي روني الحرامي تبقى حرامي شيك جدااا


لوكاندة الاعضاء 605162225





لوكاندة الاعضاء IaE65723
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة امل
عضـــــو لــــؤلــــؤي عضـــــو لــــؤلــــؤي
بسمة امل

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 24/02/2009
المساهمات : 5495
عدد النقاط : 14076
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary28
المهنة : لوكاندة الاعضاء Sailor10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Writin10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء 3h210
التميز : لوكاندة الاعضاء F18c8c10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 7:18 am

ههههههههههههههههههههههههههه

اتبهدلت بهدله

ههههههههههههههههههههه Very Happy Very Happy Very Happy


استلم يعم


Very Happy



هههههههههههههههههههههههههه






Arrow


Very Happy











لوكاندة الاعضاء 598505
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ģ.£.m.Ў
لوكاندة الاعضاء Copy_o10
Ģ.£.m.Ў

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 13/06/2008
المساهمات : 27078
عدد النقاط : 69309
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary24
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Sports10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء Ooooo10
التميز : لوكاندة الاعضاء Ss610

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 10:12 am

بقى اناا تخلينى استنى قطر الساعه 1 ونصف فى عز الشمس طيب شوف مين هيثبتلك الموضوع بقى Smile

كويس انى ما شيلتش الشنط بتاعة كااندلز كمان ههههههههههه

بس سينارويو جاامد

اناا هديك اشراف مش وسام بس بشرط

مراد طلب يكون مدير امن

انا بقى عايزاكون ر ئ ي س الجم ه و ر يه واوعى تعلق احسن نروح فى داهيه Embarassed


بس ابقى حاسب على فاتورة التلفون بتاعة محمد افندى زمان الفستان ولع بتاع العروووسه

لوكاندة الاعضاء 12383098435 لوكاندة الاعضاء 12383098435

يسلموو مزيكاا بجد موضوع رااائع

ثاانكس مزيكااا ومبرووك عليك الاوسمه الجديده ياعم Evil or Very Mad

خد دى من ليك عشان مخلتنيش اشيل الشنط بتاعة المدام والحمد لله ما طلعتش مدام هههههههه

لوكاندة الاعضاء 12383098430


لوكاندة الاعضاء 755406733




لوكاندة الاعضاء 657534857
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/romanceslovegemy?ref=tn_tnmn
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 5:45 pm

بسمة امل كتب:
DFASDFE


الله موضوع جميل من نوعه


وجديد اتشديت الييه


ونجرفت لاباقى الاحداث


بس حلو اوى اعجبنى جدا



ديما بتختار كل جديد ربنا يعينك ونشوفك ديما

بكل جديد ياباشاا



انا مبسوطه لاى اول وحده ارد

على موضوعك

تقبل مرورى

وعايزه اعرف باقى الاحداث

اتفقناااااااا


SurةisedSurةised




Idea


afro تسلم الايادي


بوووووسى

منورانى والله

وبجد انا سعيد اوووووى انى الفكرة عجبتك

M,NMB




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 5:50 pm

طبيب جراااح كتب:
DFASDFE



يسلمووووو مزيكا موضوع فى منتهى الروعة

قصة جميلة جداا شدتنى اكملها الاخر ومتشوقة اعرف الباقى منها

بس عجبتنى ااوى كاندلز وهى مبهدلة جيمى ومشغلاة عندها برافو عليها Very Happy


لا ومورا وه بتقول لمرااد لخص ياعم ناقص تديلو بنية فى وشو هههههههههههههههههههههه


يسلمووو مزيكا دائما رااائع ومتألق


فى انتظار الجزءئ التانى او مسلسل اخر

sdfgsdfgsdfgsd


نووورى منورانى دايما يا قمر


وان شاء الله باقى الحلقات تعجبك

دمتى بوووووووود


M,NMB




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 5:54 pm

.••.CANDLES.••. كتب:
لوكاندة الاعضاء 605162225



ايه ده ده انا Very Happy


لاا يا عم انا انام بالشارع ولا انام باللوكنده دي دول بهدلوني بليالتيلاتيالت


وموراا كماان مش فاضيه حتى تكلمني طيب شوفي بقى مين هديلك الجاالكسي Embarassed

بس جيمي قاايم بواجبه تماام بليالتيلاتيالت

ومرااد مش قادره اعلق ليرفدني Very Happy

Embarassed يسلموو مزيكااا ومستنيين الباقي وياريت تخلي روني الحرامي تبقى حرامي شيك جدااا


لوكاندة الاعضاء 605162225


كاااااااندلز ياا قمر


بجد انا لو مكانك انام فعلا فى الشارع

ولا المعامله اللى مورااا ومراااااد بيتعاملوا بيها

كان ناقص كماااااااااان

يعملوا تحاليل وبتاع

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


بجد انا مبسوووووووووط اووووى انى الفكرة عجبتكم




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 6:00 pm

MOURAD كتب:
حارس امن

طيب ابقي شوف مين هيثبتلك الموضوع

اما تيجي عندنا هقعدك علي جهاز كشف الكدب

وهثبت وشك في الحيطه وقفاك لي

ال حارس امن ال

وال انا مديك اوسمة جديده

طيب تطلع انت عامل النظافه بتاع اللوكانده وتنظفها قبل ما تبتدي الحلقه التانيه

واحنا نفكر في حكاية التثبيت دي

وخلي الهانم طبيب جراح تبقي حرامي اللوكانده

ال بونيه ال

انا مش موافق علي السيناريو

يا تغيرة يا تصوروا في حته تانيه غير استوديو احلام عمرنا

ال حارس امن ال

والله لاوريك

Rolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling EyesRolling Eyes


ممكن ارضي عليك واديلك الوسام الماسي من غير تعب

بس في اخر الفيلم اطلع مدير امن القاهرة ومتنكر عشان امسك الحرامي


pigpigpigpigpig


نيجى بقى للباشا

اللى حابب يبقى مدير امن

مرة واحدة

تدفع كااااااااااام وتبقى كدة Smile



وعايزنى انا الباشا مزيكا الكاتب والمخرج

وكمان مدير التصوير والكل فى الكل

ابقى عامل نظافة

وبعدين لو ع التثبيت ربنا يخليلى جيمى

بتاع الزباين

ميرسى لمرورك يااا دكتووووووووووور ميروو

ويارب تكون الفكرة عجبتك




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 29 مارس 2009, 6:23 pm

*GEMY LOVE* كتب:
بقى اناا تخلينى استنى قطر الساعه 1 ونصف فى عز الشمس طيب شوف مين هيثبتلك الموضوع بقى Smile

كويس انى ما شيلتش الشنط بتاعة كااندلز كمان ههههههههههه

بس سينارويو جاامد

اناا هديك اشراف مش وسام بس بشرط

مراد طلب يكون مدير امن

انا بقى عايزاكون ر ئ ي س الجم ه و ر يه واوعى تعلق احسن نروح فى داهيه Embarassed


بس ابقى حاسب على فاتورة التلفون بتاعة محمد افندى زمان الفستان ولع بتاع العروووسه

لوكاندة الاعضاء 12383098435 لوكاندة الاعضاء 12383098435

يسلموو مزيكاا بجد موضوع رااائع

ثاانكس مزيكااا ومبرووك عليك الاوسمه الجديده ياعم Evil or Very Mad

خد دى من ليك عشان مخلتنيش اشيل الشنط بتاعة المدام والحمد لله ما طلعتش مدام هههههههه

لوكاندة الاعضاء 12383098430



بقى كدة يا جيمى ال وانا بقول ربنا يخليلى جيمى حبيبى


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


والله يا جيمى شكلك تمام

لو انت شايل الشنطة والمالبورو فى يدك

منور التوبيك يا حبى

واوعى تنسى التثبيت بقى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
RO♥ONY
لوكاندة الاعضاء Vip
RO♥ONY

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 13/06/2008
المساهمات : 2934
عدد النقاط : 6484
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary23
المهنة : لوكاندة الاعضاء Studen10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Readin10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء E0449b11
التميز : لوكاندة الاعضاء Wsam310

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مارس 2009, 12:34 pm

هههههههههههههههههههههه

بجد فكــرة جميلة جداااااااااااا وجديدة ولا السيناريو تحفة ههههههههههههه

ال جيمى عايز يبقى مش عارف ايه مش هعلق ياجيمى متخافش مش بايعاك اوى كدة ههههههههههههههه

ياعينى كاندلز صعبت عليا اوووووى معاملة صعبة خالص بس مش عارفة ليه مطلبوش منها وصل النور Embarassed

بس جمال طلع ناصح قالها يامدام عشان يعرف هى مدام ولا انسة شكل الاخ معجب هههههههه بيبصبص للزباين كمان
ياعم كنت خاليه يشيل الشنط Embarassed Smile
بس كان نفسى اعرف العروسة حصل لها ايه بعد كدة
Embarassed
بجد حلوة اوى الفكرة دى مزيكا بس فين دور حضرتك يعنى هههههههههه شكلك انت الحرامى ف الحلقة الجاية
Embarassed Embarassed
عجبتنى الفكرة جداا يا مزيكا ومستنية باقى الحلقات Laughing

ثبتوا الموضوع بقى .. Laughing Laughing


لوكاندة الاعضاء 12876941551
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبد elswesry الرحمن
عضـــــو مـــــاسي عضـــــو مـــــاسي
عبد elswesry الرحمن

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 04/03/2009
المساهمات : 2472
عدد النقاط : 7104
المزاج : لوكاندة الاعضاء 2610
المهنة : لوكاندة الاعضاء Engine10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء E0449b11
التميز : لوكاندة الاعضاء Almosh10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالثلاثاء 31 مارس 2009, 4:36 pm

تسلم تسلم تسلم يا مان

يجد موضوع شدنى اوى فى منتها الروعة

بجد قصة مروعة جدا وعايز اشزف كمان الحلقة القادمة

اللى بتقول عليها دى هههههههههههه


تسلم مازيكا



:twisted::twisted::twisted:


لوكاندة الاعضاء Glit4a451







لوكاندة الاعضاء Glit4a501

منتـــديات السويســــــري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elswesry22.yoo7.com
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثانيه.... لوكاندة الاعضاء .... حرامى فى اللوكاندة   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 5:55 am

DFASDFE

قبل ما ابدا باى حاجة احب اقدم اعتذارى عن التاخير


بس والله مش انا السبب

السبب انى كل ما اكتب الحلقة وخلاص هنزلها مرتين الجهاز يفصل ومرة الكهرباء فصلت خااااالص


مرة تانيه اقدم اعتذارى ع التاخير


نبدا بقى


بالاضافة الى اعضائنا الجمال فى الحلقة الاولى


معانا النهاردة


عاشقة النجوم:صاحبة كاندلز


العقيد:سويسرى


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


الحلقة الثانيه !!حرامى فى اللوكاندة!!



داخل حجرة 27


الطقس اليوم بارد شديد البروده والعواصف تزمجر بالخارج وتلاطم اوراق


الاشجار فنسمع حفيفا انينا خافتا انينا يشكوو غضب الطبيعه دقات خفيفة تدق

النافذة المغلقه دقات يعلو ضجيجها وتعلو معها دقات قلب ((كاندلز))الصغيره

فنرها تتململ فى فراشها وكان الطبيعه قد اخترقت نافذة حجرتها لتوقظها

كما ايقظت الليل من سباته

الظلام يملأ الحجرة المغلقه تزذاذ الدقات

على النافذة وضوحا فحاولت (( كاندلز )) ان تقوم من فراشها ولكن راسها ثقلت

وقدميها اثقل فحاولت ان تبدد الخوف فتذكرت ليلة امس

جيمى : يلا يا ستى الكتكوته عشان خنقيتنى


مرااااااد : لا لسه فاضل جهاز كشف الكدب


موراااااااا: المدير الذى طلبتى غير موجود بالخدمه حاولى فى وقت لاحق

وفجاه تحجرت عيناها فى الظلام لقد ازدادت الدقات ولكن ليس على النافذة ولكن داخل الحجرة


أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأ ة


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


الريسيبشن


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مووورااا: فى حجرتها فى نوم عمييييييييييييييييييق وفجاة رن جرس التليفون بحراره


موووورااا نايمه ويرن وهى لسه نايمه

انتى يا ستى الكتكوته

اصحيىىىىىىىىى موراا صحيت


وردت ع التليفون ومعاها كاندلز


كاندلز : الحقونىىىىىىىىىى


مووووراااا: نامى يا حبيبتى الساعه 4 الفجر


كاندلز : الحقونيييييييييييييييييييييييىىىىى


مووووراا : طيب طيب هندهلك مرررررااااااااااد


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


وفى مكان الحراسه


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت


مررااااد : تعبان ونايم :حراسه مودرن بقى : مين اللى بيعمله فى الزباين يا سلام ملاك يا خواتى


مووورااا : مراااااااد اصحى


مررراااااد : ناااااااااااايم


موووراا : اصحى يا نايم وحد الدايم رمضان كررررررريم


مرراااد : انااا خخخخخخخخخخخخخخخخخ


مووورااااا : يا عم اصحى شوف الزبونه الجديدة

مراااااااد : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


مووووورررااا : قلبت مره واحده ما تصحى يا روح خالتك هو انا فضيالك


مررررااااد : اتفزع اعوذ بالله عايزه ايه

مووورررراا : الزبونه الجديدة بتصرخ فى التليفون واضح ان عندها حرامى فى الاوضه

مرااااد : حرامى ؟؟؟؟؟؟ انتى قولتى حرامى جيبتى سيرة حرامى متخلقش الحرامى اللى يعملها

مورااا : طب وربنا حرامى

مررااد : اخد ديله فى سنانه ودخل اوضته وجاب البندقيه اللى من ايام الهكسوس وطلع على اللوكانده على طوووول


موووورااا داخلة تكمل نوووم لاقيت جيمى داخل جاى من سهرته اللى ع القهوة بيغنى


جيمى : من حق اكبير يدلع طول عمرى فى المواجع وعمال يلغبط فى الاغانى


مووراااا : اهلا باللى بيجيب الزباين مش عارفه من غيرك كنا هنشتغل ازاى

جيمى : يادى النيلة طيريلى الدماغ اللى انا عاملها


موووراااا : معرفتش اللى حصل


جيمى : وهعرف ازاى يا ستى الامورة


موورااا : اصل واضح كدة والله اعلم انى فى حرامى فى اللوكاندة


جيمى : طب الحمد لله وعملتوا معاه الواجيب


موورااا : واجب ايه هو احنا فى مدرسه


جيمى : امال احنا فين ؟؟؟؟؟؟ هو انا تهت ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟


مووووورررا : لا ده انت فايق تصبح على خير


جيمى : طيب



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فى اللوكاندة


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مرررراااااااد : بيكلم نفسه حرامى وانا موجود دى مصيبة دى كارثة فضيحة


قابل كاندلز نازلة ع السلم جرى


مرررااااااد : هو فين خلينى اشرب من دمه



كاندلز : فووووووق فووووق


مررراااد : جايلك يا ابن الحراميه هع مين هنااااااااك


كاندلز : واقفة مرتبكه مش عارفه تعمل ايه اتصلت بصديقتها عاشقة النجوم على الموبايل اللى عايشة فى القاهرة


كاندلز : الو عاشقة الحقيييييييييييييينىىىى


عاااااشقه : فى ايه كاندلز قلقتينى


كاندلز : تعاليلى بسرعة اووووووووووووووى


اديتها عنوان اللوكاندة وبعد البوس والاحضان والذى منه


كاندلز : ازاى عديتى من ع الباب


عاشقة : عاااااادى


كاندلز : اه صح دة اللى ما يتسمى مراااااد فوووووووووق


عاااااشقة : مرااااااد ودة يطلع مين ده كمااااااان


واعدوا فى الريسيبشن وحكتلها كل حاجة وهى بتبكى


كاندلز : أأأأأأأه يا مامى


عاااااشقة : بس بقى متبكنيش معاكى


كاندلز : اصل انتى مش وفتيش اللى نا شوفته


عااااااااشقه : بس انتى غلطانه معقول تبقى هنا ومتجيش عندى وهى فى سرها بتقول الحمد لله كنت هنيمها فى انى مصيبة دى


كاندلز : محبتش اتقل عليكم وبرضة فى سرها بتقول ما هو انتى اللى بخيله وما صدقتى عرفتى انى هنزل فى لوكاندة


عااااشقة : لا غلطانه وفى سرها طب الحمد لله جت منك


مراااااد حاطط الجلابيه فى بقة ونازل جرى عااااشقة وكاندلز طاروا عليه


مرااااااد : مجاااااااش هناااا


كاندلز : لا انت مشفتووووووش


مرااااد : خلع قبل ما اجى


عااااشقة : دى فوضه ده تسيب فين المديييييييير


مرااااد : ياااااااادى محمد افندى اللى صدعتونا بيه


عااااااشقة : المدييييييييييييييييييييي يييييييييييير


مرااااااد : طب استنى


مراااااد : غاب لحظات ساعة ع الاقل ورجع معاه محمد افندى


محمد افندى : انا هتصرف متقلقووووووش


عاااشقة : تتصرف ازاى لازم تتصل بالبوليس


محمد افندى : بووليس ؟؟؟؟؟ وبص لمراااااااد : ما تتصرف يا مرااااااد ولا انت فالح فى اللماضة وبس


ودخل عليهم جيمى بيغنى


جيمى : من حق الكبير يدلع وتانى لس جيمى بيغنىوبيلغبط فى الاغانى


فجاة لقى المدير فى وشه


ايه دة سيادة المدير ؟؟؟؟؟ بص انا هعترف بكل حاجة والله ما لاقيت زبون واحد فى قطر الساعة 2بالليل

قولت اروح ع القهوة شوية العبلى عشرتين طاوله ولاقيت هناك ناس حريفه فسرقنى الوقت واتاخرت


محمد افندى : هو ده وقته انا ناقصك انت كمان مش كفايه المصيبة دى


جيمى : طب تمام محدش عايز منى حاجة اوكى سلام من خمسة لخمسة ونص وانا واقف بستناك


عاااااشقة : لازم نتصل بالبوليس


محمد افندى : امرى لله


اتصل محمد افندى بالقسم وعمل بلاغ جت عربيه وفيها المقدم : سويسررررررى


سويسرى : صباح الخير



محمد افندى : اهلا بيك سيادة المقدم فينك من بدرى


سويسررررى : كنت بشرب الشاى بتاعى فى القسم عشان اخدم الناس وانا فايق فين المجرم


عاااااشقة : امال احنا جايبينك ليه ؟؟؟



سويسررى : أأأة صحيح فين صاحب البلاغ عايزين نشتغل انا سخن انا ولعة انا نااااار انا فايق بسرعة ياالا


كاندلز : انا يا ساعة الباشا


سويسرررررررى : انتى طب احكيلى كل حاجة من طقطق للسلام عليكم


مررررااااااد : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته بس احب اقولك انا دورت قبلك


مية مليون مرة ومفيش اثر فص ملح وداااااب


جيمى : داخل ومعاه زبوووووون سقع خليه المرة الجايه وكالعادة بيغنى


من حق الكبير يدلع


انا يا حضرة الظابط


سويسرى : انت تعالى هنا افتح بقك


جيمى : أأأأة والنبى اصل ضرس العثل تاعبنى اووووى والنبى شيلهولى


سويسررررى : اشيلهولك ده ايه امشى



جيمى : امشى ولا اقف ايه وجع القلب ده



سويسررررى : خلاص امشى ولا لازم ابوس على رجلك عشان تمشى


جيمى : لا مش لازم تعالى يا زبوووون


سويسرررررى لــ كاندلز احكيلى على كل حاجة كل التفاصيل


كاندلز : كبير كبير اوووووووى


عااشقة : يا عينى


سويسرى : طويل وعريض يعنى


كاندلز : اوووووووى اوووووووووووووووى



سويسرى : شفتيه الساعة كااااااام




كاندلز : مش فاكره واترمت فى خضن عاااشقة النحوم بتبكى



سويسرى : أأة طب ادينى مواصفاته


كاندلز :كبير كبير اووووى



سويسرى : أأة واية كماااااان



كاندلز : وراسه كبيرة


سويسرى : كملى


كاندلز : ولونه رماااااادى


سويسرررى : رماااااادى ؟؟؟ أأأأة قصدك لابس متخفى وايه كماااااان



كاندلز : وديله طوووووويل


سويسررى: ديله طووويل ؟؟؟؟؟؟ انتى بتتكلمى عن مين ؟؟؟؟



كاااااااااااااااندلز : انا بتكلم عن





عن













عن








عن الفااااااااااار


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اشوفكم الحلقة الجاية سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
بسمة امل
عضـــــو لــــؤلــــؤي عضـــــو لــــؤلــــؤي
بسمة امل

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 24/02/2009
المساهمات : 5495
عدد النقاط : 14076
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary28
المهنة : لوكاندة الاعضاء Sailor10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Writin10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء 3h210
التميز : لوكاندة الاعضاء F18c8c10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: بسمة امل   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالسبت 04 أبريل 2009, 7:36 am

MAZZIKA كتب:
DFASDFE

قبل ما ابدا باى حاجة احب اقدم اعتذارى عن التاخير

اه اتاخرت جدا انا متشوقا لاعرف الاحداث



بس والله مش انا السبب
السبب انى كل ما اكتب الحلقة وخلاص هنزلها مرتين الجهاز يفصل ومرة الكهرباء فصلت خااااالص


مرة تانيه اقدم اعتذارى ع التاخير

ولايهمك ربنا معاك يارب




نبدا بقى

يلا نبدا
ا
بالاضافة الى اعضائنا الجمال فى الحلقة الاولى


معانا النهاردة


عاشقة النجوم:صاحبة كاندلز

اهلا اهلا


العقيد:سويسرى


ـــــــــــــــــــــجميل دوره هههههههههههههههههههـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


الحلقة الثانيه !!حرامى فى اللوكاندة!!

متشوقاااااااااااااااااااااااااااااعرفه ياترى مين

داخل حجرة 27


الطقس اليوم بارد شديد البروده والعواصف تزمجر بالخارج وتلاطم اوراق


الاشجار فنسمع حفيفا انينا خافتا انينا يشكوو غضب الطبيعه دقات خفيفة تدق

النافذة المغلقه دقات يعلو ضجيجها وتعلو معها دقات قلب ((كاندلز))الصغيره

فنرها تتململ فى فراشها وكان الطبيعه قد اخترقت نافذة حجرتها لتوقظها

كما ايقظت الليل من سباته

الظلام يملأ الحجرة المغلقه تزذاذ الدقات

على النافذة وضوحا فحاولت (( كاندلز )) ان تقوم من فراشها ولكن راسها ثقلت

وقدميها اثقل فحاولت ان تبدد الخوف فتذكرت ليلة امس

جيمى : يلا يا ستى الكتكوته عشان خنقيتنى
ياحرامممممممممممممممممم


مرااااااد : لا لسه فاضل جهاز كشف الكدب


موراااااااا: المدير الذى طلبتى غير موجود بالخدمه حاولى فى وقت لاحق
احسن رد ههههههههههههههههههههههه
وفجاه تحجرت عيناها فى الظلام لقد ازدادت الدقات ولكن ليس على النافذة ولكن داخل الحجرة


أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأ ة

اهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


الريسيبشن


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مووورااا: فى حجرتها فى نوم عمييييييييييييييييييق وفجاة رن جرس التليفون بحراره


موووورااا نايمه ويرن وهى لسه نايمه

انتى يا ستى الكتكوته
ياحرام

اصحيىىىىىىىىى موراا صحيت


وردت ع التليفون ومعاها كاندلز


كاندلز : الحقونىىىىىىىىىى


مووووراااا: نامى يا حبيبتى الساعه 4 الفجر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


كاندلز : الحقونيييييييييييييييييييييييىىىىى


مووووراا : طيب طيب هندهلك مرررررااااااااااد

ايوه الحقنا هههههههههههههههههههههههه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


وفى مكان الحراسه


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت


مررااااد : تعبان ونايم :حراسه مودرن بقى : مين اللى بيعمله فى الزباين يا سلام ملاك يا خواتى

طبعااااااااااااااااااااااااااااا ملاك طول عمره هههههههههه
مووورااا : مراااااااد اصحى

ههههه

مررراااااد : ناااااااااااايم


موووراا : اصحى يا نايم وحد الدايم رمضان كررررررريم


مرراااد : انااا خخخخخخخخخخخخخخخخخ


مووورااااا : يا عم اصحى شوف الزبونه الجديدة

مراااااااد : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من غيرك كل شيئ متلخبط

مووووورررااا : قلبت مره واحده ما تصحى يا روح خالتك هو انا فضيالك


مررررااااد : اتفزع اعوذ بالله عايزه ايه
ياحرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مووورررراا : الزبونه الجديدة بتصرخ فى التليفون واضح ان عندها حرامى فى الاوضه

مرااااد : حرامى ؟؟؟؟؟؟ انتى قولتى حرامى جيبتى سيرة حرامى متخلقش الحرامى اللى يعملها

مورااا : طب وربنا حرامى

مررااد : اخد ديله فى سنانه ودخل اوضته وجاب البندقيه اللى من ايام الهكسوس وطلع على اللوكانده على طوووول


موووورااا داخلة تكمل نوووم لاقيت جيمى داخل جاى من سهرته اللى ع القهوة بيغنى


جيمى : من حق اكبير يدلع طول عمرى فى المواجع وعمال يلغبط فى الاغانى


مووراااا : اهلا باللى بيجيب الزباين مش عارفه من غيرك كنا هنشتغل ازاى

جيمى : يادى النيلة طيريلى الدماغ اللى انا عاملها
تحفاااااااااااااااااااااااااا جيمى دوره اتحف منه


موووراااا : معرفتش اللى حصل


جيمى : وهعرف ازاى يا ستى الامورة

لمض اوى

موورااا : اصل واضح كدة والله اعلم انى فى حرامى فى اللوكاندة


جيمى : طب الحمد لله وعملتوا معاه الواجيب

اه جبولوه شيشه بريحه التوفاح ههههههههههههههههههههههههه
موورااا : واجب ايه هو احنا فى مدرسه

هههههههههههههه

جيمى : امال احنا فين ؟؟؟؟؟؟ هو انا تهت ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟

احنا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مووووورررا : لا ده انت فايق تصبح على خير


جيمى : طيب



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فى اللوكاندة


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


مرررراااااااد : بيكلم نفسه حرامى وانا موجود دى مصيبة دى كارثة فضيحة
بهدله يجى وسيادتك موجود اومال بتعمل اى بلوكانده

ههههههههههههههههههههههههههههههههه



قابل كاندلز نازلة ع السلم جرى


مرررااااااد : هو فين خلينى اشرب من دمه

ونبى قلبك ابيض ههههههههههههههههههههههههه


كاندلز : فووووووق فووووق


مررراااد : جايلك يا ابن الحراميه هع مين هنااااااااك


كاندلز : واقفة مرتبكه مش عارفه تعمل ايه اتصلت بصديقتها عاشقة النجوم على الموبايل اللى عايشة فى القاهرة


كاندلز : الو عاشقة الحقيييييييييييييينىىىى


عاااااشقه : فى ايه كاندلز قلقتينى


كاندلز : تعاليلى بسرعة اووووووووووووووى


اديتها عنوان اللوكاندة وبعد البوس والاحضان والذى منه


كاندلز : ازاى عديتى من ع الباب


عاشقة : عاااااادى


كاندلز : اه صح دة اللى ما يتسمى مراااااد فوووووووووق


عاااااشقة : مرااااااد ودة يطلع مين ده كمااااااان
دا الحارس الخصوصى للوكانده ومن غيره بنروح ببلاش هههههههههههههههههههههه

واعدوا فى الريسيبشن وحكتلها كل حاجة وهى بتبكى


كاندلز : أأأأأأأه يا مامى

صعبتى عليا كاندلز دا مش مكانك حبيبتى

عاااااشقة : بس بقى متبكنيش معاكى

هههههههههههههههه عاشقه منوره الوكانده
كاندلز : اصل انتى مش وفتيش اللى نا شوفته


عااااااااشقه : بس انتى غلطانه معقول تبقى هنا ومتجيش عندى وهى فى سرها بتقول الحمد لله كنت هنيمها فى انى مصيبة دى
هههههههههههههههههههههههههههه


كاندلز : محبتش اتقل عليكم وبرضة فى سرها بتقول ما هو انتى اللى بخيله وما صدقتى عرفتى انى هنزل فى لوكاندة
تحفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عااااشقة : لا غلطانه وفى سرها طب الحمد لله جت منك


مراااااد حاطط الجلابيه فى بقة ونازل جرى عااااشقة وكاندلز طاروا عليه

ونبيى عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
مرااااااد : مجاااااااش هناااا


كاندلز : لا انت مشفتووووووش


مرااااد : خلع قبل ما اجى
اه خلغ خاف منك

عااااشقة : دى فوضه ده تسيب فين المديييييييير
اه فين المدير

مرااااد : ياااااااادى محمد افندى اللى صدعتونا بيه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عااااااشقة : المدييييييييييييييييييييي يييييييييييير


مرااااااد : طب استنى


مراااااد : غاب لحظات ساعة ع الاقل ورجع معاه محمد افندى


محمد افندى : انا هتصرف متقلقووووووش

مديرنا جه هو وبس

عاااشقة : تتصرف ازاى لازم تتصل بالبوليس


محمد افندى : بووليس ؟؟؟؟؟ وبص لمراااااااد : ما تتصرف يا مرااااااد ولا انت فالح فى اللماضة وبس


ودخل عليهم جيمى بيغنى


جيمى : من حق الكبير يدلع وتانى لس جيمى بيغنىوبيلغبط فى الاغانى

ادلع يعم حد واخد منها حاجه

وربنا دورك تحفاااااااااااااااعجبنى جدا تصدق لايق عليك
فجاة لقى المدير فى وشه


ايه دة سيادة المدير ؟؟؟؟؟ بص انا هعترف بكل حاجة والله ما لاقيت زبون واحد فى قطر الساعة 2بالليل

قولت اروح ع القهوة شوية العبلى عشرتين طاوله ولاقيت هناك ناس حريفه فسرقنى الوقت واتاخرت

ودمااااااااااااااااااغ بقا اى اكستراااااااااااااااااااااااااااااااا
محمد افندى : هو ده وقته انا ناقصك انت كمان مش كفايه المصيبة دى

ربنا يكون بعونك
جيمى : طب تمام محدش عايز منى حاجة اوكى سلام من خمسة لخمسة ونص وانا واقف بستناك
اه مستنيه اهو تنفع خمسه الاربع
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عاااااشقة : لازم نتصل بالبوليس

لازم هههههههههههههههههههههههههههههه
محمد افندى : امرى لله


اتصل محمد افندى بالقسم وعمل بلاغ جت عربيه وفيها المقدم : سويسررررررى

ايوه يعم حد قدك سويسرى ههههههههههههههههههه
سويسرى : صباح الخير

اهلا بالباشا الكبيرهههههههههههههههههههه

محمد افندى : اهلا بيك سيادة المقدم فينك من بدرى

محتسين من غيرك اه هههههههههههههههههههههههههههههه
سويسررررى : كنت بشرب الشاى بتاعى فى القسم عشان اخدم الناس وانا فايق فين المجرم


عاااااشقة : امال احنا جايبينك ليه ؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سويسررى : أأأة صحيح فين صاحب البلاغ عايزين نشتغل انا سخن انا ولعة انا نااااار انا فايق بسرعة ياالا
ولعه*+ سخن هههههههههههههههههههههههههههههههبتفكرنىبواحد صحبى معرفوش ههههههههههه

كاندلز : انا يا ساعة الباشا


سويسرررررررى : انتى طب احكيلى كل حاجة من طقطق للسلام عليكم


مررررااااااد : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته بس احب اقولك انا دورت قبلك


مية مليون مرة ومفيش اثر فص ملح وداااااب


جيمى : داخل ومعاه زبوووووون سقع خليه المرة الجايه وكالعادة بيغنى


من حق الكبير يدلع

ومالواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمض لماضه هههههههههههههههههههههه
انا يا حضرة الظابط


سويسرى : انت تعالى هنا افتح بقك

هو -عيااااااااااااااان ال افتح بقك ال هههههههههههههههههههههههههههمتاكد انك مقدم سيتك ههههههههههه
جيمى : أأأأة والنبى اصل ضرس العثل تاعبنى اووووى والنبى شيلهولى
عثل ياعثل انت هههههههههههههههههههههههههههههههه

سويسررررى : اشيلهولك ده ايه امشى



جيمى : امشى ولا اقف ايه وجع القلب ده

ههههههههههههههههههههههههتحفااااااااااااااااااا

سويسررررى : خلاص امشى ولا لازم ابوس على رجلك عشان تمشى


جيمى : لا مش لازم تعالى يا زبوووون


سويسرررررى لــ كاندلز احكيلى على كل حاجة كل التفاصيل


كاندلز : كبير كبير اوووووووى


عااشقة : يا عينى


سويسرى : طويل وعريض يعنى


كاندلز : اوووووووى اوووووووووووووووى



سويسرى : شفتيه الساعة كااااااام


اه اعترفى هههههههههههههههههههه

كاندلز : مش فاكره واترمت فى خضن عاااشقة النحوم بتبكى



سويسرى : أأة طب ادينى مواصفاته


كاندلز :كبير كبير اووووى



سويسرى : أأة واية كماااااان

ههههههههههههههه

كاندلز : وراسه كبيرة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
سويسرى : كملى


كاندلز : ولونه رماااااادى


سويسرررى : رماااااادى ؟؟؟ أأأأة قصدك لابس متخفى وايه كماااااان



كاندلز : وديله طوووووويل


سويسررى: ديله طووويل ؟؟؟؟؟؟ انتى بتتكلمى عن مين ؟؟؟؟



كاااااااااااااااندلز : انا بتكلم عن





عن













عن








عن الفااااااااااار


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اشوفكم الحلقة الجاية سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

Embarassed كل دا وفى اخر فارررررررررررررررررررررررررEmbarassed

انا اندمجت اندماج بس اعجبنى شخصيتين

هماااااااااااااااااااااااااااااااااااا
sdfgsdfgsdfgsd sdfgsdfgsdfgsd sdfgsdfgsdfgsd
مراد

وجيمى

تحفاااااااااااااااااااااااااااا

حلوه اوى بندقيه الهكسوس

دى

sdfgsdfgsdfgsd انا حاسه اكنى بفيلم القصرى sdfgsdfgsdfgsd

عبد السلام النابلسى

بس اعجبتنى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اتمنالك كل ماهو جميل

كل يوم اشوف عملاتها ام لا

sdfgsdfgsdfgsd بس حمد لله انى لاحقتك \\\ sdfgsdfgsdfgsd

واكون اول انسان اشوفها

ربنا معاك ياااااااااااارب

بس انا زعلانه منك

Arrow

afro afro afro afro afro
afro afro afro

afro afro
afro











لوكاندة الاعضاء 598505
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طبيب جراااح
عضـــــو محـــــــترف عضـــــو محـــــــترف
طبيب جراااح

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 13/10/2008
المساهمات : 3277
عدد النقاط : 3622
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary21
المهنة : لوكاندة الاعضاء Doctor10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء E0449b13
التميز : لوكاندة الاعضاء Al3do210

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 1:40 am

لوكاندة الاعضاء 2uA86473


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يخرب عقلك يامزيكاا وربنا افلامك تشدنى اكملها الاخر ههههههههههههه

بس اكتر حاجة عجبتنى جيمى من حق الكبير يدلع ومن خمسة لخمسة ونص Embarassed


انا قلت ان جيمى بيشتغل مكوكى مع شعبولاا بعد الظهر Smile
Embarassed لاااومراااد ومورااا عاملين زى توووم وجييرى Embarassed


يسلمووووو مزيكااا يافقرى مستنيااك فى الجزء التااالت

وياريت متتاخرش زى المرة دى

بس ياريت المرة الجاااية تخلى اطيااف عاملة البوفية او المطبخ

Smile



لوكاندة الاعضاء 2uA86473
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ЯoŔo❤
لوكاندة الاعضاء Vip
ЯoŔo❤

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 14/06/2008
المساهمات : 20359
عدد النقاط : 44539
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary23
المهنة : لوكاندة الاعضاء Studen10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female14
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء Ooooo10
التميز : لوكاندة الاعضاء A86e8310

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 2:14 am

لوكاندة الاعضاء W6w_w610


فااااااااار Very Happy



انا معااياا حق احرق اللوكنده كمااان


بجد ياامزيكااا روووعه تشدني لآخر حرف عشاان اتابعهااا



مستنين الباقي بكل شغف


مزيد من التقدم والنجااح مزيكااا

كل الود ,,,,





لوكاندة الاعضاء W6w_w610





لوكاندة الاعضاء IaE65723
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOURAD
لوكاندة الاعضاء Copy_o10
MOURAD

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 12/06/2008
المساهمات : 23392
عدد النقاط : 69617
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary28
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Sports10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء 3h110
رقم العضوية : 1
التميز : لوكاندة الاعضاء Ss610

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 2:42 am



فــــــــــــــــــــــــــــــــــــار يا حلاوتك

وشايل بندقيه تحتمس التالت واجري ورا فار

ماشي يا مزيكا

علي العموم ثبتلك الموضوع

اما نشوف انا هطلع ايه في الاخر

شكلي شخصيه مهمة ومستخفي في صورة حارس امن

EmbarassedEmbarassedEmbarassedEmbarassedEmbarassedEmbarassedEmbarassed

بس عجبني فيلم الرعب اللي حطيته في الاول ده

اقتباس :



الطقس اليوم بارد شديد البروده والعواصف تزمجر بالخارج وتلاطم اوراق


الاشجار فنسمع حفيفا انينا خافتا انينا يشكوو غضب الطبيعه دقات خفيفة تدق

النافذة المغلقه دقات يعلو ضجيجها وتعلو معها دقات قلب ((كاندلز))الصغيره

فنرها تتململ فى فراشها وكان الطبيعه قد اخترقت نافذة حجرتها لتوقظها

كما ايقظت الليل من سباته

الظلام يملأ الحجرة المغلقه تزذاذ الدقات

على النافذة وضوحا فحاولت (( كاندلز )) ان تقوم من فراشها ولكن راسها ثقلت

وقدميها اثقل فحاولت ان تبدد الخوف فتذكرت ليلة امس



حسستني بفيلم رعب

بس كان عايز شويه تاثير

يعني صور زي دي


تطلعلها من الشباك وتقولها

تعالي - تعالي -تعاااااااااااااااااااااااااااااااااالي - ............................ -تعالي

لوكاندة الاعضاء Skullc10لوكاندة الاعضاء Skullc10لوكاندة الاعضاء Skullc10لوكاندة الاعضاء Skullc10

او صورة زي دي تقولها شبيكي لبيكي عبدك وبين ايديكي

لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10

تحبي اجيبلك مين من زباين جنهنم ولا ناخد فسحه علي نهر الجحيم

تقوم هي مسروعه علي طول

وكدا نخلص من الزبونه الاولي

والدور الدور موعوده ياللي عليكي الدور

شسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثصشسيبثص


لوكاندة الاعضاء S_u_0110لوكاندة الاعضاء 54cf3e10لوكاندة الاعضاء S_u_0111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://mouradfawzy.yoo7.com
Ģ.£.m.Ў
لوكاندة الاعضاء Copy_o10
Ģ.£.m.Ў

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 13/06/2008
المساهمات : 27078
عدد النقاط : 69309
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary24
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Sports10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء Ooooo10
التميز : لوكاندة الاعضاء Ss610

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 1:51 pm

اناا بقى كنت بغنى الخمسه لخمسه ونصف Very Happy

شكل كده هتحبسنا قريب انا عارف

بس حلقه تجنن تسلم ايدك مزيكاا

وعلى طريقه الرعب اللى انت عملتها دى

لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10لوكاندة الاعضاء Anigho10

ومراد كمان بياخد جلبيته فى سنانه ويجرى ههههه

لوكاندة الاعضاء W6w_w610

تسلم ايدك مزيكااا على الجزء الاكثر من رااائع

ومستنيين باقى الاجزاء

لوكاندة الاعضاء W6w_w610


لوكاندة الاعضاء 755406733




لوكاندة الاعضاء 657534857
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/romanceslovegemy?ref=tn_tnmn
RO♥ONY
لوكاندة الاعضاء Vip
RO♥ONY

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 13/06/2008
المساهمات : 2934
عدد النقاط : 6484
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary23
المهنة : لوكاندة الاعضاء Studen10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Readin10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء E0449b11
التميز : لوكاندة الاعضاء Wsam310

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأحد 05 أبريل 2009, 9:14 pm

لوكاندة الاعضاء W6w_w610ههههههههههههههه حلقة جميلة اوى مزيـــكا ..

حقيقى خيالك رائــع

وكل الهوسة دى يا كاندلز وتصحى الناس وتخضى مراد وتفزعيه عشان فار ههههههههههه

انا قلت ده عفريت ياشيخة ههههههههه

عجبنى اوى دور جمال اللى مالوش اى حاجة فى اى حاجة على رأى بسمة عامل دماغ اكسترا ههههههههههه

ولا الحتة دى


موووراا : اصحى يا نايم وحد الدايم رمضانكررررررريم


مرراااد : انااا خخخخخخخخخخخخخخخخخ


مووورااااا : يا عم اصحى شوف الزبونهالجديدة

مراااااااد : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ




مووووورررااا : قلبت مره واحده ما تصحى يا روحخالتك هو انا فضيالك


مررررااااد : اتفزع اعوذ بالله عايزه ايه


هههههههههههههههههههه تحفة بجد اكتر حتة ضحكتنى
ههههههههههههههههههههههههه



بس زعـــلانة منك اوى يامراد عشان الصور اللى حطتها عشان انت عارف ان فيه ناس هنا جبانة وبتخاف من مجرد الصور دى
Sad

ده انا والله مارضيت ابص ع الصور خايفة اركز النظر فيها والله وحشين بقى Sad Sad




No


تسلم مزيكا على الجزء الرائع ومستنية باقى الحلقات ..

لوكاندة الاعضاء W6w_w610
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a كـ I ز M a
عضـــــو ذهـــــبي عضـــــو ذهـــــبي
a كـ I ز M a

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 18/10/2008
المساهمات : 592
عدد النقاط : 708
المزاج : لوكاندة الاعضاء 710
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء F18c8c10
التميز : لوكاندة الاعضاء Golden10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالخميس 16 أبريل 2009, 2:01 pm

ازيكم يا جماعه

يارب تكونوا بخير


اتمنى موضوع الفار ده ميكونش حرق دم حد فيكم


يالا بقى نكمل باقى حلقاتنا


وضيفنا النهارده لاعب الكوره الشهير


انشط لاعب فى العالم كله


رحبوا معايا بـــــــ


مكســـــــل اكتب اسمى

الحلقة الثاله

لاعب الكره النشيط والشهير مكســــــــــــل


فى اللوكانده

جيمى : انا اتهزقت كتير هنا وكمان من الظابط اللى انتوا جبتوه ده لا يا عم انا

انا مش شغال معاكم تااااااانى


محمد افندى :احسن هو احنا شايفين منك غير المصايب

مراااد : اهدى يا محمد افندى ده هو اللى بيجيب لينا الزباين


محمد افندى : عشان خطرك انت بس يا مراااد بس والله لو حصل منه

اى تقصير تانى هرفضه خالص

جيمى : ارفضنى يا خويا ومالوا يعنى هترفض من الجنه

على باب الكانده


وفى بدايه اليوم للشغل


جيمى : داخل ومعاه زبون سقع اووى طبعا عرفتوا مين هو انشط لاعب فى العالم



مـــــكــــــــسل اكتـــــــــــــــب اســـــــــــــــــــــــــــمــــــى


جيمى : يوووووه ده البوليس ده غتت غتاته يا جدع يوقفوا الواحد افتح بقك واقفلوا

وتعالى وروح حاجه تقرف يا عم الحج والله

مكسل : والبوليس هنا ليه

جيمى : لا ابدا الظاهر فى حرامى ما تخدش فى بالك تعالى معايا

ع السوبرشن


مكسل : سوبرشن


جيمى : متركزش عشان متهيسش انا سامعها كده من مراااااد تمام

مكسل : طب يلا بينا ع السوبرشن


فى الريسيبشن


وراحوا الريسيبشن ملقوش مووووررراااااا لانها كانت لسه مع الجماعه بتوع

الفااااااااااااااااار


جيمى : تعالى نقعد فى الاستراحه لغاية ما يخلصوا

مكسل : اوكى يلا

جيمى : الا الاخ بيشتغل ايه

مكسل : انت متعرفنيش

جيمى : والله محصلش لسه

مكسل : ايه اللى محصلش

جيمى : القرف قصدى الشرف ما تلخص فى يومك ده وتقول بلاش

وجع الدماغ ده

مكشل : انا لاعب كووورة كبييييييييييييييييييييير


جيمى : لاعب كره ؟؟؟ فى الاهلى ولا الزمالك


مكسل : ايه ده انت بتشتمنى ؟؟؟ انا العب فى الفرق دى برضه

جيمى : بس عرفتك انت دروجبا

مكسل : واضح انك مش بتسمع مباريات راقيه

جيمى : خلينهلكم يا خويا

مكسل : انا لاعب كورة فى نادى ؟؟؟؟

وفجأة دخلت مورا وهى عماله تضرب كف على كف وبتكلم نفسها

موورراا : والله عااااال فاااااار يا خرابى فااااار

امال لو شافت ؟؟؟؟

طار عليها جيمى

جيمى : بصوت واطى هس اسكتى خاالص انتى عايزة تطفشى الزبون اللى لسه جاى

موووررااا : يا ما جاب الغراب لامه

جيمى : ده زبوون سقع وباين عليه متريش ده لاغب كورة كبير اوووووووى

موورااا : علت صوتها كبير ؟؟؟ ايه يعنى ماردونا يا خواتى

مكسل : جه بسرعة عشان يرد

مكسل : اكبر بكتير انا لاعيب يابنتى انا حريف انا تاريخ انا ؟؟؟؟ انا ايه انا تهت ؟؟؟ انا ايه اللى جابنى هنا


مورراا : بس خلاص تعالى نشوفلك اوضه فاضيه


مكسل : ياريت تكون بحرى وفيها تلات اربع شبابيك وحمامين و ؟؟؟؟؟


مووورررااا : انت فاكر نفسك فين انت فى مصر مش فى لندن


مكسل : مصر دى اللى طلعت لاعب زيى انا


مووورراااا : انهى فى نهارك المطين وتعالى نشوفلك اوضه فاضيه

تتنيل على عينك فيها


مكسل : ايوة انا عايز اترزع فى اوضه عشان عندى بكره ماتش خطير

وراحوا الريسيبشن

وكالعاده اشتغلت موووراااا


لسمك وسنك وعنوانك ورقم البطاقه وعنوان بيتكم ورقم تليفون الارضى

والمحمول ورقم البقال اللى جنبك و ؟؟؟؟؟

مكسل : بجد انتى مش محاتجه كل ده كفايه عليكى اسم مكسل

مووراا : على ساس انك ماركه مسجله


مورراااا : اه واضح انى احنا هنتعب قلب بعض يا قشطه

ودخل : محمد افندى

محمد افندى : ايه يا موووررااا صوتك جايب لحد المكتب ايه فى ايه ؟؟؟


موووررااا : لا ابدا ده معايا زبون بنخلص عليه اقصد بنخلصله


محمد افندى : طب يلا بسرعه

وبعد ما مشى محمد افندى


مورررااا : ده رحمك منى



بالليل


دخل مرررراااااد ومعاه رشاش الى


جيمى : ايه اللى فى ايدك ده


مرااااد : حته افرنجى بس ايه دمااااااااغ


جيمى : حتة ؟؟؟ طب فين الباقى

مراااد : لاما هما اديهوانى كده وقالولى بتشتغل تحب اجربها فيك


جيمى : لا وعلى ايه ما انا عارف انها كده كده مش هشتتغل


مراااااااااااد : مين قال كده دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفجأه

سمعوا صوت عالى من اوضة موووررراااا


أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأ أأأأأأأأأأأ ه


جيمى : اسط يا عم اديك هتجربها


مووورااا : خاجره تجرى من اوضتها


مووووووورااااا : الفار الفار الفار


جيمى : ايه ده عادل الفار


لالالالالالالالا انا مش بحبه سعد الصغير احسن منه


العنب العنب العنب

تررررم


مووورااا : بقولكم الفار فى الاوضه بتاعتى


مرررااااد : حتى انتى يا موووراااا

موووووراااا : مراااااد خلص عليه

مرااااااااد : بيمتطع حاسس انى مكسل ليه مش عارف

موووراااااا: مراااااااااااد

مراااااااااد : طب اتحايلى عليا شويه


موراااااا : انت هتستهبل يا خويا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتحايل ده ايه


مراااااااد : خلاص ادينى هقوم اشوفه


جيمى : قوله انى سعد الصغير ده سيد سيده وبعرور عمهم


مرااااااااد : يوصل يا خفيف


مراااااد : دخل الاوضه ومعاه الرشاش

طخ طخ طخ طخ طخ طخ طخ طخ

وطالع من الاوضه فارد صدرة لاقى محمد افندى جااااااااى


محمد افندى : ايه الحكايه ايه ضرب النار ده

مرااااااد : قتلته

محمد افندى : يادى المصيبه قتلت مين


مراااااااد : الحرامى قصدى الفااااار


محمد افندى : يا راجل ؟؟؟؟؟؟؟


مراااااااد : اه والله


محمد افندى : وقدرت عليه لوحدك


مرااااااااد : ربنا قوانى عليه اووووى اوووووووووووى


محمد افندى : طب يلا يا خويا منك ليها ورانا شغل بكره روحوا ناموا


شويتين عشان ترتاحوا


وتااااااااااانى يوم الصبح


مكسل : نازل اخر نشاط عمال يتنطط هب هوب هيب هوب واحد اتنين

قابل جيمى وهو نازل

مكسل : انت ياااا تعالى هنا

جيمى : يا انا يتقالى ياا دى بقت مسخره يا جدعان ياااااااااا


هههههه ليا حق والله انى اطفش من ام المخروبه دى


مكسل : خلاص يا سيدى متدقش


جيمى : هعيدهالك المره دى عشان انت زبون جديد الا انت مش قولتلى


بتلعب فى نادى ايه ؟؟؟؟؟؟؟


مكسل : تعرف ميسى


جيمى : ميسك ؟؟؟؟؟؟ لا مشفتهوش النهارده

مكسل : ميسى ده لاعب فى برشلونه خليته اكل النجيله

جيمى : قلبته حيوان يعنى ؟؟؟؟؟


مكسل : تعرف كريستيانو رونالدو


جيمى : مش الواد التباع بتاع ميكروباص السيده عارفه

مكسل : رونالدوووووو ده خليته زحف ورايا الملعب كله


جيمى : تمساح يعنى ؟؟؟؟؟ واضح انك عالم كبير


فى الوقت ده كانت ميار شغاله رغى

مرااااد : لولا انا كان زمان الفار عضك

مووورااا : يا عم اقعد على جنب كده ده فااار

مراااااد : مش ده اللى خلاكى تنطى من الاوضه


موووراااا : وقدرت عليه لوحدك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


مرااااااااد : بتهزرى ده كان عليه حتة بصه

مووورااا : ولا شنباته

مراااااااد : يا ساتر


موراااااااااااا : حلو الرشاش ده جبته منين


مرااااااااد : من سوق السلاح ايه رايك

موراااا : بكاااااااام


مرااااااااد : ببلاش واحد صاحبى هناك اديهونى مجانا

موراااا : معقوله


مراااد : أه والله بس مرضيش يدينى العلبه بتاعته اشتريتها منه

بـــ 15 الف جنيه

مورااااااا : لا ضحكت عليه فى دى وريهونى كده

وراحت واخده منه السلاح وحطيت ايدها ع الزناد


ايدها تقلت ووووووووووووووووو











طــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخ





أأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ ة


روحنا فى داهيه





عايزين تعرفوا اللى حصل


مش دلوقتى بقى

اشوفكم على خير الحلقه الجايه


ســـــــــــــــــــــــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام




فيه حد ممكن يبقى مش قادر يعيش من غير الم

خلتنى اخاف على حبى ليك .. اكتر ما أخاف على نفسى منك

خلتنى ارتاح للعـذاب وانا بين ايـديك .. علشان بخاف من بعدى عنك ..

وقفت حياتى عليك وبس .. وكأنى برتاح لما اشوف قلبى اتظلم ..


لوكاندة الاعضاء B6U80188


nO*.*lOvE*.*aGiNe



عدل سابقا من قبل MAZZIKA في الإثنين 27 أبريل 2009, 2:10 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.mouradfawzy.yoo7.com
بسمة امل
عضـــــو لــــؤلــــؤي عضـــــو لــــؤلــــؤي
بسمة امل

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 24/02/2009
المساهمات : 5495
عدد النقاط : 14076
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary28
المهنة : لوكاندة الاعضاء Sailor10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Writin10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female31
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء 3h210
التميز : لوكاندة الاعضاء F18c8c10

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالجمعة 17 أبريل 2009, 6:52 am

Very Happy Very Happy Very Happy
Very Happy Very Happy

انا اعمل فيك اى دلوقتى بتشدنى واخر الحلقه لجايه

ماشى حاضر


بس جميله اوى

وبستمتع بها بكل مافيها بكل نوادرها تحفه بجد

متتاخرشى لانى متشوقا اعرف الباقى

طبعا عارفين مشغولايات سيادتك

بس خليها عليك المرادى اتفقنا

سلثقصبلثق


ghjfghj ghjfghj ghjfghj

تحياتى اليك بكل جديد

يارب
التلغاتغ











لوكاندة الاعضاء 598505
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ЯoŔo❤
لوكاندة الاعضاء Vip
ЯoŔo❤

انثى
ســآعـتي :
التسجيل : 14/06/2008
المساهمات : 20359
عدد النقاط : 44539
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary23
المهنة : لوكاندة الاعضاء Studen10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Travel10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Female14
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء Ooooo10
التميز : لوكاندة الاعضاء A86e8310

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالإثنين 20 أبريل 2009, 5:24 pm

لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736 لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736 لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736


Embarassed
تجنننننننن يا مزيكاااا


بس هي موراا مالهااا ايه اللي قلبهاا كده يا بختك يا مرااد شسيبثص

بجد جميله جدااوبتشد القارئ لآخر كلمه مستنيين البقيه


مرسي جداا لمجهودك مزيكاااا وربناا انت فناان Very Happy

كل الود ,,,



لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736 لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736 لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736





لوكاندة الاعضاء IaE65723
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ģ.£.m.Ў
لوكاندة الاعضاء Copy_o10
Ģ.£.m.Ў

ذكر
ســآعـتي :
التسجيل : 13/06/2008
المساهمات : 27078
عدد النقاط : 69309
المزاج : لوكاندة الاعضاء Qatary24
المهنة : لوكاندة الاعضاء Collec10
الهوايه : لوكاندة الاعضاء Sports10
الدولة : لوكاندة الاعضاء Male_e10
الأوسمة : لوكاندة الاعضاء Ooooo10
التميز : لوكاندة الاعضاء Ss610

لوكاندة الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوكاندة الاعضاء   لوكاندة الاعضاء I_icon_minitimeالأربعاء 22 أبريل 2009, 4:22 am


لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736

انت دايما مشغلنى بتاع زباين بس حلوو مسيى اللى قلب حيوان ده


ولا رونالدوو اللى عمل تمساح هههههههه


جايبلى احسن لاعيبه يخر بيتك ليه حق مكسل


بس نسينا مكسل بيعلب فى انهى فريق هههههههه


ولاشكله بيعلب عند فرخه انت عارفه طبعاا اللى بطعك عنده ههههههههه


ومورا طالعه شرسه جداا ومرا زكى اوى اشترى العلبه ب15 الف جنيه


لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736


تسلم ايدك مزيكاا على التوبك الرااائع


ومستنيين باقى الاجزااء يا باشا بس يارب ما اطلع بتاع زباين تانى هههههههه


ثاانكس مزيكااااا


لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736لوكاندة الاعضاء Alfarisnet1232259736


لوكاندة الاعضاء 755406733




لوكاندة الاعضاء 657534857
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/romanceslovegemy?ref=tn_tnmn
 
لوكاندة الاعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: منتـــدي الضحـــك والفكاهــــة-
انتقل الى: