هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مـــــــيـــــــدو
عضـــــو مـــــاسي عضـــــو مـــــاسي
مـــــــيـــــــدو

ذكر
ســآعـتي :
المساهمات : 2063
المزاج : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Qatary28
المهنة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Studen10
الهوايه : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Sports10
الدولة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Male_e10
الأوسمة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه E0449b11
التميز : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 4hbg0g10

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Empty
مُساهمةموضوع: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالثلاثاء 07 يوليو 2009, 5:42 pm

اسمعوه الاغنيه ديه وقواله رايكوه فيه ديه منى ليكوه

Click here to download file

كلمات / ميدو

غنه / ميدو

غريبه غريبه يادنيا غريبه مش غريبه

مش غريبه مش غريبه انك بتمشى وتهربى

مش غريبه انك تخوانى وتبعدى مش غريبه

انك بتمشى وتهربى مش غريبه انك تخونى وتخوانى

وتبعدى ده الغريبه الغريبه انك بتيجى تعزبنى جايه ليه

بعد ايه جايه تصحى الى كان الى كان بنا زمان وتيجى

تندمى ده الى كان بنا زمان اها ده الى كان بنا زمان

خلاص خلاص راح واتنسا اها لو تعرف كنت بحبك قد ايه

اها لو تعرف كنت بحبك قد ايه قد الشمس فى نور

ضوحيه قد القمر فى نور ليليه مش غريبه مش غريبه

واهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ياحبيبى اها اها ياحبيبى اها ده الى كان من عمرنا

الجز التانى

Click here to download file
♠MORA♠
اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Vip
♠MORA♠

انثى
ســآعـتي :
المساهمات : 1965
المزاج : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 2610
المهنة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Unknow10
الهوايه : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Readin10
الدولة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Female31
الأوسمة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه A86e8310
التميز : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه A_26010

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالثلاثاء 07 يوليو 2009, 5:51 pm

حلوه اوى ميدو اغنيتك

بس مش حزينه شوى Sad

تسلم ايدك وننتظر منك المزيد
اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 7iqcmsyh3ifb2maa050i

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه YDiUDEJoua
Ģ.£.m.Ў
اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Copy_o10
Ģ.£.m.Ў

ذكر
ســآعـتي :
المساهمات : 27078
المزاج : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Qatary24
المهنة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Collec10
الهوايه : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Sports10
الدولة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Male_e10
الأوسمة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Ooooo10
التميز : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Ss610

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالجمعة 10 يوليو 2009, 4:07 am

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 1198848463

تســـلم الايــادى على التـــوبــكـــ

ثـــانـــــكس

ننتــــظـــر مـــزد ــكـــ

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 1198848463
https://www.facebook.com/romanceslovegemy?ref=tn_tnmn
MOURAD
اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Copy_o10
MOURAD

ذكر
ســآعـتي :
المساهمات : 23392
المزاج : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Qatary28
المهنة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Collec10
الأوسمة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 3h110
التميز : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Ss610

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالأحد 12 يوليو 2009, 7:18 pm

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Www.uaekeys.com10

اغنيه جميله ميدووووووووووووووووو

مرسي لك علي مجهودك الطيب

ننتظر المزيد من مشاركاتك

وابداعاتك المميزة دائما

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 7iqcmsyh3ifb2maa050i

gshfgfghdgfgshfgfghdgfgshfgfghdgfgshfgfghdgf
اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Www.uaekeys.com10
https://mouradfawzy.yoo7.com
مـــــــيـــــــدو
مـــــــيـــــــدو

ذكر
ســآعـتي :
المهنة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Studen10
الأوسمة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه E0449b11
التميز : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 4hbg0g10

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالإثنين 20 يوليو 2009, 11:08 am

مورا ربنا يخليكى بس انا بجد الاغانى الحزينه
مـــــــيـــــــدو
مـــــــيـــــــدو

ذكر
ســآعـتي :

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالإثنين 20 يوليو 2009, 11:09 am

جيمى ميرسى
مـــــــيـــــــدو
مـــــــيـــــــدو

ذكر
ســآعـتي :

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالإثنين 20 يوليو 2009, 11:09 am

ميرسى يامراد
زياد

عضو مجتهد
عضو مجتهد
زياد

ذكر
ســآعـتي :
المساهمات : 230
المزاج : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Qatary38
المهنة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Driver10
الهوايه : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Chess10
الأوسمة : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Member10
التميز : اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه Images11

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه   اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه I_icon_minitimeالخميس 01 أكتوبر 2009, 1:19 pm

السلام عليكم

اغانى فى منته الرووووعه

سلمت يداكم

تقبلو مرورى

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه 810694

اغنيه منى ليكوه وعاوز رايكوه فيهاا اعتبر انا الى عمل كل حاجه فى الاغنيه ديه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اغنيه رامى فارس - علمك يا مصر :: Cd Q 128 Kbps - اغنيه روعه
» اغنيه تامر حسنى - مش عارف اعمل حاجه CD Q 256 Kbps نسخه جديده
» اغنيه احمد مجدى _ قمرين ( اغنيه عمرو دياب ) 2012 Gr8 Song | Ripped @ 256Kbps,Master
» الاغنيه التي ابكت العالم
»  اغنيه رامي صبري واصاله - مش فاكر Master Q 192Kpbs اغنيه عيد الحب